Manisa’nın Salihli ilçe Kaymakamı Ali Güldoğan, Antrenörler Günü dolayısıyla ilçede görev yapan antrenörleri makamında kabul etti. Ziyarette, gençlerin sportif gelişimine katkı sunan çalışmalar üzerine değerlendirmelerde bulunuldu.
Kaymakam Ali Güldoğan, ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek tüm antrenörlerin Antrenörler Günü’nü kutladı.
Ayrıca ziyarette okulların tatile girmesiyle birlikte açılan yaz spor okulları hakkında da bilgi verildi. İlçe Spor Müdürü Oktay Ayaz, tüm kursların ücretsiz olduğunu ve kayıtların e-Devlet üzerinden yapılabildiğini ifade etti. Yaz spor okullarına ilişkin detaylı bilgilere Ramiz Turan Spor Kompleksi içerisinde bulunan İlçe Spor Müdürlüğü’nden ulaşılabileceği belirtildi.
Öte yandan Güldoğan, özverili çalışmalarından dolayı antrenörlere teşekkür ederek görevlerinde başarılar dileyerek, çocukların yaz tatilini verimli, güvenli ve kaliteli şekilde değerlendirmesinin önemine vurgu yaptı.