YAŞAM

Bülent Arınç’tan Emniyet Müdürü Karayel’e ziyaret

22. Dönem TBMM Başkanı Bülent Arınç ile Anemon Otelleri Onursal Başkanı İsmail Akçura, Manisa İl Emniyet Müdürü Adnan Karayel'e "hayırlı olsun" ziyaretinde bulundu.

Abone Ol

İl Emniyet Müdürlüğünde gerçekleşen ziyarette, Arınç ve Akçura, bir süre önce kentteki görevine başlayan İl Emniyet Müdürü Adnan Karayel ile bir araya geldi.

Görüşmede, Manisa genelinde yürütülen güvenlik çalışmaları, kamu hizmetlerinin etkinliği ve kurumlar arası iş birliği konularında görüş alışverişinde bulunuldu. Bülent Arınç ve İsmail Akçura, İl Emniyet Müdürü Karayel'e yeni görevinde başarılar dileyerek, çalışmalarında muvaffakiyet temenni etti.

Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren İl Emniyet Müdürü Adnan Karayel ise nazik ziyaretleri ve iyi dilekleri için Arınç ve Akçura'ya teşekkürlerini iletti.

Ziyaret, karşılıklı başarı temennilerinin ardından sona erdi.