Manisa'da polisi görünce aracını bırakıp kaçtı: Ruhsatsız silah çıktı
Manisa'nın Şehzadeler ilçesinde, polis ekiplerini fark edince otomobilini bırakıp yaya olarak kaçan sürücünün aracında ruhsatsız tabanca ele geçirildi.
Abone Ol
Otomobilden inerek yaya olarak kaçmaya başlayan sürücü, ara sokaklarda izini kaybettirdi.
Polis ekiplerinin terk edilen araçta yaptığı detaylı aramada, bir adet ruhsatsız tabanca ele geçirildi.
Ekipler, kimliği henüz belirlenemeyen kaçan sürücüyü yakalamak ve olayla ilgili tahkikatı sürdürmek üzere geniş çaplı inceleme başlattı.
Olay yerinden görüntü:
Olay yerinden görüntü:
Olay yerinden görüntü:
Gelişmelerden haberdar olmak istiyor musunuz?
Google News’te Manisa Aktif Haber sitemize
abone olun.