Genel

Manisa'da polisi görünce aracını bırakıp kaçtı: Ruhsatsız silah çıktı

Manisa'nın Şehzadeler ilçesinde, polis ekiplerini fark edince otomobilini bırakıp yaya olarak kaçan sürücünün aracında ruhsatsız tabanca ele geçirildi.

Abone Ol

​Otomobilden inerek yaya olarak kaçmaya başlayan sürücü, ara sokaklarda izini kaybettirdi.

​Polis ekiplerinin terk edilen araçta yaptığı detaylı aramada, bir adet ruhsatsız tabanca ele geçirildi.

​Ekipler, kimliği henüz belirlenemeyen kaçan sürücüyü yakalamak ve olayla ilgili tahkikatı sürdürmek üzere geniş çaplı inceleme başlattı.

Olay yerinden görüntü:

Olay yerinden görüntü:

Olay yerinden görüntü: