SİYASET

İYİ Parti Manisa teşkilatı Ankara'daki bayrak mitinge katıldı

İYİ Parti Manisa İl Teşkilatı, Genel Başkan Müsavat Dervişoğlu'nun çağrısıyla Ankara'da düzenlenen "Bayrak Açıyorum" mitingine geniş katılım sağladı.

Abone Ol

İYİ Parti Genel Başkanı Müsavat Dervişoğlu'nun "Bayrak Açıyorum" çağrısıyla Ankara Tandoğan Meydanı'nda düzenlenen mitinge Türkiye'nin birçok ilinden partililer ve vatandaşlar katıldı. İYİ Parti tarafından yapılan açıklamada, mitingin adaletsizlik ve hukuksuzluğa karşı düzenlendiği ifade edildi.

Manisa'dan da organizasyona yoğun katılım sağlandı. İYİ Parti Manisa İl Başkanlığı'nın organizasyonuyla Ankara'ya giden partililerin yanı sıra çok sayıda vatandaşın da mitingde yer aldığı belirtildi.

İYİ Parti Manisa İl Başkanı Gözde Aytaç, yaptığı açıklamada Manisa'dan binin üzerinde kişinin Ankara'daki programa katıldığını belirterek, “Genel Başkanımız Sayın Müsavat Dervişoğlu’nun çağrısı ile bayraklarımızı alıp Tandoğan’a yola çıktık. Manisa’dan partili, partisiz bayrak, vatan ve millet sevdası olan binin üzerinde hemşehrimizle birlikte Ankara’da adaletsizliğe, liyakatsizliğe, hukuksuzluğa ve bebek katili, terörist başına özgürlük arayanlara karşı şanlı Türk bayrağımızı bir kez daha göndere çektik. Kimse unutmasın ki İYİ Parti var olduğu sürece yapılmak istenen tüm planların karşısında dimdik duracaktır.” ifadelerini kullandı.

İYİ Parti tarafından yapılan açıklamada, Ankara Tandoğan Meydanı'nda düzenlenen mitinge Türkiye'nin farklı şehirlerinden vatandaşların katıldığı ve Türk bayraklarıyla birlik mesajı verildiği ifade edildi.