KIRKAĞAÇ

Kırkağaç'ta geleneksel aşure hayrına yoğun ilgi!

Manisa’nın Kırkağaç ilçesinde Muharrem ayının gelişiyle birlikte geleneksel aşure hayırları başladı. Paylaşmanın, bereketin, birlik ve beraberliğin simgesi olan gelenek, Kırkağaç Belediyesi’nin düzenlediği etkinlikle sofralara taşındı.

Abone Ol

Kırkağaç Belediyesi tarafından Çiftehanlar Camii önünde gerçekleştirilen geleneksel aşure hayrına vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi. Etkinliğe katılarak vatandaşlarla bir araya gelen Kırkağaç Belediye Başkan Yardımcısı Halil Olu, ilçe sakinlerine aşure ikramında bulundu. Geleneksel lezzeti vatandaşlarla paylaşan Olu, mahalle sakinleriyle yakından ilgilenerek sohbet etti.

Kırkağaç Belediyesi’nden etkinliğe ilişkin yapılan açıklamada, kadim bir geleneği hep birlikte yaşamanın mutluluğu vurgulanarak "Rabbim yapılan hayırlarımızı kabul eylesin. Birliğimiz, beraberliğimiz ve bereketimiz daim olsun." dedi.

Dualar eşliğinde dağıtılan aşure ikramından duydukları memnuniyeti dile getiren Kırkağaçlı vatandaşlar ise belediyeye ve emeği geçenlere teşekkür ederek hayırların kabul olmasını diledi.