ASAYİŞ

Kütahya'da zehirlenme şüphesi: 114 öğrenci hastaneye kaldırıldı!

Kütahya'da bir okul etkinliğinde ikram edilen tavuklu pilavı yedikten sonra rahatsızlanarak hastaneye başvuran 114 kişiden 113'ü taburcu edildi.

Abone Ol

Olay, Meydan Mahallesi'ndeki Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu'nda yaşandı. ALınan bilgilere göre, Meydan Mahallesi'ndeki Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu'nda düzenlenen etkinlikte katılımcılara tavuklu pilav ikram edildi.

Yemeğin ardından rahatsızlanan çok sayıda kişi, bulantı ve kusma şikayetiyle kendi imkanlarıyla ya da ambulanslarla Kütahya Şehir Hastanesi ve kentteki diğer sağlık kuruluşlarına başvurdu.

Gıda zehirlenmesi şüphesiyle tedavi altına alınanların sayısının 96'sı öğrenci, 18'i yetişkin olmak üzere 114'e ulaştığı bildirildi.

Hastanelerde ilk müdahaleleri yapılan öğrencilerden 113'ü tedavilerinin ardından taburcu edilirken, 1 kişinin ise müşahede altındaki tedavisinin sürdüğü ve sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.

Olayla ilgili başlatılan inceleme devam ediyor.