Salihli İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri, ilçede huzur ve güvenliğin sağlanmasına yönelik denetimlerini aralıksız sürdürüyor. Bu kapsamda Askeriye Caddesi üzerinde durumundan şüphelenilen bir motosiklet durdurularak kontrol edildi.
Yapılan incelemelerde, motosiklette mevzuata aykırı “abartı egzoz” bulunduğu ve sürücünün ayrıca yetersiz ehliyetle araç kullandığı tespit edildi.
Kurallara aykırı şekilde trafiğe çıktığı belirlenen motosiklet, ekipler tarafından 1 ay süreyle trafikten men edildi. Sürücüye ise hem abartı egzoz kullanımı hem de yetersiz ehliyet nedeniyle toplam 27 bin 629 TL idari para cezası kesildi.
Emniyet ekiplerinin kent genelinde trafik güvenliğini sağlamak amacıyla denetimlerini sürdüreceği öğrenildi.