ASAYİŞ

Manisa'da belediye önünde olay çıkaran şahıs tutuklandı

Manisa'nın Salihli ilçesinde belediye tarafından sahiplenilen bir köpeğe ve güvenlik görevlilerine yönelik saldırı olayıyla ilgili gözaltına alınan şüpheli tutuklanarak cezaevine gönderildi.

Abone Ol

Olay, 21 Haziran Cumartesi günü sabah saatlerinde Salihli Belediyesi hizmet binası önünde meydana geldi. İddiaya göre K.T. (49), belediye tarafından sahiplenilen ve belediye binası çevresinde bulunan "Gece" isimli köpeğe tekme attı. Olayı fark ederek müdahalede bulunan güvenlik görevlileri ile şahıs arasında da arbede yaşandı.

Yaşanan gerginlik sırasında güvenlik personelinin de saldırıya uğradığı öğrenilirken, olay yerine çağrılan polis ekipleri şahsı gözaltına aldı. Güvenlik görevlileri tarafından etkisiz hale getirilen K.T., daha sonra emniyete götürüldü.

Salihli Belediyesi avukatlarının şikayeti üzerine başlatılan soruşturma kapsamında emniyetteki işlemleri tamamlanan şüpheli adliyeye sevk edildi.

Mahkemeye çıkarılan K.T., "basit yaralama" suçundan tutuklanarak cezaevine gönderildi.