Sınav günlerinde il genelinde toplu taşıma araçları tam kapasiteyle hizmet verirken, Büyükşehir Belediyesi ekipleri de olası aksaklıkların önüne geçmek için sahada görev yaptı. Özellikle ana arterlerde konuşlandırılan trafik zabıta ekipleri, yoğunluk yaşanan noktalarda anlık müdahalelerde bulundu.
Geç Kalma Riski Yaşayan Öğrencilerin İmdadına Zabıta Yetişti
Sınav saatine yetişmekte zorlanan bazı öğrenciler için de özel çalışma yürütüldü. Trafik zabıta ekipleri, geç kalma tehlikesi yaşayan öğrencileri araçlarla sınav merkezlerine ulaştırarak mağduriyet yaşanmasının önüne geçti.
Belediye tarafından yapılan koordineli çalışmalar sayesinde sınav süresince ulaşım kaynaklı herhangi bir olumsuzluk yaşanmadığı bildirildi.
Dutlulu: "Gençlerimizin Yanındayız"
Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, uygulamanın başarılı şekilde tamamlandığını belirterek gençlerin eğitim hayatındaki önemli bir dönüm noktasında yanlarında olmak istediklerini söyledi.
Dutlulu, "Manisa'da ilk kez hayata geçirdiğimiz YKS günü ücretsiz toplu taşıma hizmetimizle il genelinde 31 bin 803 öğrencimizin sınav yerlerine sorunsuz şekilde ulaşmasını sağladık. Ekiplerimiz sınav öncesinde gerekli tüm tedbirleri aldı. Sınava geç kalma riski bulunan öğrencilerimizi de zabıta araçlarımızla sınav merkezlerine ulaştırdık. Ulaşım konusunda herhangi bir sorun yaşanmadan süreci tamamladık" ifadelerini kullandı.
Ailelerden ve Öğrencilerden Teşekkür
Büyükşehir Belediyesi'nin sınav sürecinde aldığı tedbirler, öğrenciler ve aileleri tarafından da olumlu karşılandı. Özellikle ücretsiz ulaşım uygulaması ve sahadaki ekiplerin gösterdiği hassasiyet nedeniyle vatandaşların belediye ekiplerine teşekkür ettiği öğrenildi.