Turnuvada üstün bir performans sergileyen Manisalı badmintoncuların elde ettiği başarılar şu şekilde:
Kürsünün Sahibi Olan Genç Yetenekler
U11 Çift Kızlar: Simay Koca ve Defne Demir, muhteşem bir takım oyunu sergileyerek turnuvayı gümüş madalya ile tamamladı ve kürsünün ikinci basamağına çıktı.
U11 Tek Kızlar: Çiftlerde gelen başarının ardından teklerde de kortta fırtına gibi esen Defne Demir, bronz madalyanın sahibi oldu.
U13 Tek Kızlar: Güçlü rakiplerine karşı kortta büyük bir mücadele örneği sergileyen Ezmira Akgünlü, turnuvayı bronz madalya ile taçlandırdı.
U13 Çift Kızlar: Ezmira Akgünlü ve Ada Ceylan ikilisi, sergiledikleri başarılı performansla bronz madalya kazanarak Manisa'nın başarı hanesine bir yenisini daha ekledi.
İl Müdürü Yunus Öztürk: "Bu Başarı Doğru Çalışmaların Göstergesidir"
Manisa Gençlik ve Spor İl Müdürü Yunus Öztürk, uluslararası arenada göğsümüzü kabartan sporcular için tebrik mesajı yayımladı. Altyapıya verilen önem ve doğru çalışmaların meyvelerini topladıklarını belirten Öztürk, şu ifadeleri kullandı:
"Youth Open International 2026 Badminton Turnuvası'nda ülkemizi temsil eden Manisalı sporcularımızın elde ettiği dereceler bizleri son derece mutlu etti. Sporcularımızın uluslararası bir organizasyonda kürsüye çıkması, Manisa'da badminton branşında yapılan çalışmaların önemli bir göstergesidir. Başarılarıyla bizlere gurur yaşatan Simay Koca, Defne Demir, Ezmira Akgünlü ve Ada Ceylan'ı, bu başarıda emeği bulunan antrenörlerimizi ve ailelerini tebrik ediyor, sporcularımızın başarılarının devamını diliyorum"
Manisa'da badminton sporunun geleceğinin ne kadar parlak olduğunu bir kez daha kanıtlayan genç sporcular, gelecek organizasyonlar için de büyük bir umut vadetti.