Antakya Merkez Spor Salonu'nda, 67 ilden 917 sporcunun katılımıyla gerçekleştirilen şampiyona, genç judocuların kıyasıya mücadelelerine sahne oldu. Organizasyonda Salihli'yi temsil eden sporcular, elde ettikleri derecelerle dikkat çekti.
Artı 70 kilo kategorisinde tatamiye çıkan Salihlili sporcu Hira Kılkış, tüm rakiplerini mağlup ederek Türkiye şampiyonu oldu ve altın madalyayı boynuna taktı. 57 kilo kategorisinde mücadele eden Göksu Delibay ise başarılı performansıyla Türkiye üçüncülüğünü elde ederek bronz madalya kazandı.
Şampiyonada mücadele eden diğer Salihlili sporculardan Esmasu Dündar Türkiye beşincisi olurken, 66 kilo kategorisinde tatamiye çıkan Efe Koçak ise organizasyonu Türkiye yedincisi olarak tamamladı.
Salihli İlçe Gençlik ve Spor Müdürü Oktay Ayaz, şampiyonanın ardından yaptığı açıklamada, dereceye giren sporcuları ve antrenörlerini tebrik ederek, başarılarının devamını diledi.