YAŞAM

Semih Balaban açıkladı: Horozköy'e etkinlik merkezi geliyor!

Yunusemre Belediye Başkanı Semih Balaban, 50. Yıl Mahallesi'nde yapılması planlanan "Yılmaz Güney Etkinlik Merkezi Projesi"ni mahalle sakinlerine tanıttı.

Abone Ol

Yunusemre Belediyesi, Horozköy ve çevre mahallelerin sosyal ve kültürel ihtiyaçlarını karşılamak amacıyla çok amaçlı bir etkinlik merkezi inşa etmeye hazırlanıyor. Belediye Başkanı Semih Balaban, düzenlenen halk toplantısında vatandaşlarla bir araya gelerek projenin detaylarını paylaştı ve mahalle sakinlerinin görüşlerini dinledi.

Belediye Başkan Yardımcısı Yusuf Ataç'ın da katıldığı toplantıda konuşan Başkan Balaban, Yunusemre'nin her mahallesine eşit hizmet götürme anlayışıyla çalıştıklarını vurguladı.

"Halkımızın Talepleri Doğrultusunda Projeler Üretiyoruz"

Yılmaz Güney Etkinlik Merkezi'nin tamamlanmasıyla birlikte bölgenin önemli bir sosyal yaşam alanına kavuşacağını belirten Balaban, şunları kaydetti:

"Göreve geldiğimiz günden bu yana halkımızın taleplerini dikkate alarak projeler üretiyoruz. Yılmaz Güney Etkinlik Merkezi de mahalle sakinlerimizin ihtiyaçları doğrultusunda planlandı. Tamamlandığında Horozköy'e değer katacak önemli bir yatırım olacak. Merkezimiz, sosyal ve kültürel yaşamı canlandıracak çok amaçlı bir tesis olarak hizmet verecek."

Toplantıda projenin teknik detayları hakkında vatandaşları bilgilendiren Belediye Başkan Yardımcısı Yusuf Ataç, toplam 3 bin 200 metrekare kapalı alana sahip olacak şekilde tasarlanan merkezin; düğün, toplantı, kültürel etkinlik ve çeşitli organizasyonlara ev sahipliği yapacağını belirtti.

Proje kapsamında merkezde 450 kişi kapasiteli düğün salonu ile 250 metrekare büyüklüğünde çok amaçlı salon yer alacak. Ayrıca 200 metrekare kapalı ve 250 metrekare açık teras alanına sahip bir kafeteryanın da bulunacağı tesiste, 30 araç kapasiteli kapalı otopark ve ilave açık otopark alanları hizmete sunulacak.