Manisa Büyükşehir Belediyesi'nin altyapı yatırımları kapsamında yürütülen çalışmalarla, bölgede yeni su kaynaklarının devreye alınması ve mevcut içme suyu kapasitesinin artırılması hedefleniyor.
"Suya erişimi güvence altına alacağız"
Çalışmalara ilişkin açıklamalarda bulunan Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, vatandaşların sağlıklı ve kesintisiz içme suyuna ulaşabilmesi için yatırımların aralıksız sürdüğünü belirtti.
Dutlulu, "Şehrimizin her ilçesinde, her mahallesinde vatandaşlarımızın sağlıklı ve kesintisiz içme suyuna ulaşması için yatırımlarımızı sürdürüyoruz. Turgutlu ilçemiz Çepnibektaş ve Yayla mahallelerinde yeni içme suyu sondaj çalışmalarına başladık. Manisa'mızın hiçbir noktasını geride bırakmadan, suya erişimi güvence altına alacak kalıcı çözümleri hayata geçirmeye ve güçlü altyapı hedefimiz doğrultusunda çalışmaya devam edeceğiz" dedi.
Çalışmalar hız kesmeden sürüyor
Manisa Büyükşehir Belediyesi Turgutlu İlçe Koordinatörü Tekin Çakmak da Başkan Dutlulu'nun talimatları doğrultusunda ekiplerin sahada yoğun mesai harcadığını ifade etti. Çakmak, iki mahallede yaşanan su sıkıntısının giderilmesi için çalışmaların hızla devam ettiğini ve kısa süre içerisinde yeni su kaynaklarına ulaşılmasının hedeflendiğini söyledi.
Muhtarlardan teşekkür
Çepnibektaş Mahalle Muhtarı Hamza Turan, mahallede uzun süredir içme suyu yetersizliği yaşandığını belirterek, taleplerinin ardından MASKİ ekiplerinin kısa sürede çalışma başlattığını söyledi. Turan, desteklerinden dolayı Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu ve MASKİ ekiplerine teşekkür etti.
Yayla Mahalle Muhtarı Ali Yavuz Demirelli ise özellikle yaz aylarında artan nüfus nedeniyle içme suyu ihtiyacının karşılanmasında güçlük yaşandığını ifade etti. Demirelli, yapılan başvuruların ardından ekiplerin hızlı şekilde mahalleye gelerek sondaj çalışmalarına başladığını ve sorunun çözümü adına önemli bir adım atıldığını kaydetti.