KÜLTÜR SANAT

Ulusal Fotoğraf Yarışmasında Manisa Gururu! İsmail Aybey’e Ödül

Bursa’nın Karacabey Belediyesi tarafından ilçenin doğal ve kültürel zenginliklerini tanıtmak amacıyla düzenlenen "Ulusal Karacabey Dört Mevsim" Fotoğraf Yarışması sonuçlandı

Abone Ol

Türkiye Fotoğraf Sanatı Federasyonu (TFSF) onaylı prestijli yarışmada, Manisa’da görev yapan Sağlık Teknikeri ve fotoğraf sanatçısı İsmail Aybey, Türkiye’nin simgesi haline gelen "Yaren Leylek" karesiyle ödüle layık görüldü.
Türkiye genelinden 130 fotoğrafçının toplam 412 eserle katıldığı yarışmada, seçici kurulun titiz değerlendirmeleri sonucunda ödül alan isimler netleşti. Manisa’yı ve sağlık camiasını başarıyla temsil eden İsmail Aybey, doğa ile insan arasındaki eşsiz bağı anlatan eseriyle dikkatleri üzerine çekti.



Dostluğun Karesi "Sergileme Ödülü" Getirdi
İsmail Aybey, tüm Türkiye'nin sevgisini kazanan Yaren Leylek ile Balıkçı Adem Yılmaz'ın yıllardır Karacabey’de süregelen efsanevi dostluğunu fotoğrafladı. İnsan ve doğanın uyumunu en saf haliyle ölümsüzleştiren bu kare, jüriden tam not alarak "Sergileme Ödülü" kazandı.

"Hem Manisa Hem Sağlık Camiası İçin Gurur Kaynağı Oldu"
Fotoğraf sanatındaki başarılarıyla tanınan Sağlık Teknikeri İsmail Aybey’in aldığı bu ödül, görev yaptığı Manisa’da ve sağlık camiasında büyük bir sevinç ve gururla karşılandı.

Yarışmada dereceye giren ve sergileme hakkı kazanan tüm eserler, Karacabey’in dört mevsim boyunca barındırdığı görsel şöleni ve doğal güzellikleri fotoğraf sanatının büyüleyici diliyle bir kez daha gözler önüne sermiş oldu.