Tevfik Lav Spor Tesisleri’nde gerçekleştirilen imza töreniyle resmi olarak duyurulan anlaşmaya, Kulüp Başkanı Bülent Kanik ile yöneticiler Metin Keleş ve Berkant Kayıkçı katıldı.
Geçtiğimiz sezon gösterdiği performansla teknik heyetin beğenisini kazanan Esennur Atay, yeni sezonda da Yunusemre Belediyespor forması giyecek. Kulüp, daha önce de Rengin Nuhoğlu ile sözleşme yenileyerek iç transferde istikrar mesajı vermişti.
İmza töreninde konuşan Esennur Atay, yeniden Yunusemre Belediyespor çatısı altında olmaktan dolayı mutlu olduğunu belirterek, "Geçtiğimiz sezon olduğu gibi bu sezon da takımımızın hedefleri doğrultusunda mücadele ederek kulübüme katkı sağlamak istiyorum. Bana duyulan güven için teşekkür ediyorum" dedi.
Kulüp Başkanı Bülent Kanik ise genç oyuncunun takım için önemli bir değer olduğunu vurgulayarak, "Esennur, genç yaşına rağmen sahadaki mücadeleci yapısı ve gelişime açık karakteriyle dikkat çeken bir sporcumuz. Geçtiğimiz sezon takımımıza önemli katkılar sundu. Yeni sezonda da kendisinden beklentimiz yüksek. Yapılan anlaşmanın hem kulübümüz hem de sporcumuz adına hayırlı olmasını diliyorum" ifadelerini kullandı.
Yeni sezon öncesi kadrosunu büyük ölçüde korumayı hedefleyen Yunusemre Belediyespor, iç ve dış transfer çalışmalarını sürdürerek kadrosunu güçlendirmeye devam ediyor.