Yunusemre Belediyespor, spor alanındaki başarılarına bir yenisini daha ekledi. Hatay’da gerçekleştirilen Yeşilay Yıldızlar Türkiye Judo Şampiyonası’na katılan kırmızı-beyazlı judocular, sergiledikleri üstün performansla turnuvadan madalyalarla döndü.
Zeynep Meşe Türkiye Şampiyonu Oldu
Şampiyonada büyük bir mücadele örneği sergileyen Yunusemreli sporculardan Zeynep Meşe, 48 kiloda tüm rakiplerini geride bırakarak Türkiye Şampiyonu oldu ve altın madalyayı boynuna taktı. 40 kiloda mindere çıkan bir diğer başarılı sporcu Elif Şanıer ise Türkiye üçüncülüğünü elde ederek bronz madalyanın sahibi oldu.
Turnuvada dereceye giren diğer kulüp sporcularından Rabia Tekin (40 kg), Azra Karan (36 kg) ve Oğuzhan Uygun (46 kg) ise Türkiye yedincisi olarak kürsü mücadelesinde önemli bir başarıya imza attı.
Hedef: Kocaeli’deki Avrupa Kupası
Elde edilen bu başarılı sonuçların ardından; Zeynep Meşe, Elif Şanıer, Rabia Tekin, Azra Karan ve Oğuzhan Uygun, 11-12 Temmuz tarihlerinde Kocaeli’de düzenlenecek olan Yıldızlar Avrupa Judo Kupası’na katılmaya hak kazandı.
Başkan Kanik: "Bu Başarı Başkanımız Semih Balaban'a Armağan"
Gelen başarıların ardından açıklamalarda bulunan Yunusemre Belediyespor Kulüp Başkanı Bülent Kanik, sporcuları ve teknik ekibi tebrik ederek şu ifadeleri kullandı:
"Judo branşımız son yıllarda elde ettiği madalyalarla kulübümüzün yüz akı olmaya devam ediyor. Sporcularımız bir kez daha yüzümüzü güldürdü. Bu başarıları bizlere desteğini esirgemeyen Yunusemre Belediye Başkanımız Semih Balaban'a armağan ediyoruz"