Akhisar Belediyesi, kent genelinde sürdürdüğü yol iyileştirme çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor. Bu kapsamda Atatürk Mahallesi'nde yeni yapılaşmanın bulunduğu 535, 536 ve 537. sokaklarda toplam 400 ton sıcak asfalt serimi gerçekleştirildi.
Belediye ekipleri tarafından yürütülen çalışmalarla, bölgede yaşayan vatandaşların ulaşımda yaşadığı sorunların giderilmesi ve yolların daha güvenli hale getirilmesi hedeflendi.
Devam eden asfalt çalışmalarını yerinde inceleyen Akhisar Belediye Başkanı Ekrem Kayserili, saha ekiplerinden çalışmaların son durumu hakkında bilgi aldı. Çalışmaların planlanan program doğrultusunda sürdürüldüğünü belirten Başkan Kayserili, kentin ihtiyaç duyulan tüm noktalarında yol yapım ve bakım çalışmalarına devam edeceklerini ifade etti.
Akhisar Belediyesi'nden yapılan açıklamada ise ilçe genelinde ulaşım konforunu artırmaya yönelik asfalt ve yol düzenleme çalışmalarının belirlenen program çerçevesinde sürdürüleceği bildirildi.