Mesajında öğrencilerin yıl boyunca gösterdiği gayretin ve öğretmenlerin özverili çalışmalarının önemine dikkat çeken Şen, bir eğitim-öğretim yılının daha emek, sabır ve başarıyla geride bırakıldığını ifade etti.
Öğrencilerin Türkiye'nin geleceğinin teminatı olduğunu vurgulayan Ferhat Şen, tatil döneminin yalnızca dinlenmek için değil, aynı zamanda yeni hedefler belirlemek ve umutları büyütmek için de önemli bir fırsat olduğunu belirtti.
Şen, mesajında şu ifadelere yer verdi:
"Geleceğimizin teminatı sevgili öğrencilerimiz, kıymetli öğretmenlerimiz ve eğitim camiamız; bir eğitim-öğretim yılını daha emek, sabır ve başarıyla geride bıraktınız. Tatil; dinlenmenin, yeni hayaller kurmanın ve umutları büyütmenin zamanıdır. Dilerim ki bu süreç sizlere sağlık, huzur ve mutluluk getirsin."
Ferhat Şen, mesajının sonunda tüm öğrencilere, öğretmenlere ve eğitim camiasına gönülden iyi tatiller dileyerek, yeni eğitim döneminde başarılarla dolu ve umut veren günlerde yeniden bir araya gelme temennisinde bulundu.





