ASAYİŞ

Alaşehir'de orman yangını: Ekiplerin müdahalesi sürüyor!

Manisa'nın Alaşehir ilçesine bağlı Badınca Mahallesi'ndeki ormanlık alanda çıkan yangına hem havadan hem de karadan müdahale devam ediyor.

Abone Ol

Yangın, Alaşehir ilçesine bağlı Badınca Mahallesi'ndeki ormanlık alanda çıktı. İhbar üzerine bölgeye İzmir Orman Bölge Müdürlüğüne bağlı 5 hava aracı, 7 söndürme ekibi, 1 iş makinesi sevk edildi. Manisa Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Dairesi Başkanlığı ekiplerinin de destek verdiği yangını söndürme çalışmaları sürüyor.