Edinilen bilgilere göre, hastaneye ait diyaliz hizmet aracı Sarıgöl'e bağlı Güneydamlar Mahallesi’nde henüz belirlenemeyen bir nedenle kaza yaptı. Olayın ardından çevrede kısa süreli panik yaşanırken, bölgeye ekiplerin sevk edildiği öğrenildi.

İlk belirlemelere göre kazada herhangi bir can kaybı ve ağır yaralanma olmadığı bildirildi.

Olayla ilgili inceleme başlatıldı.
Muhabir: Soner Vatansever





