SARIGÖL

Başkan Akdeniz duyurdu: Mahallenin sorunu çözüme kavuştu

Sarıgöl Belediye Başkanı Tahsin Akdeniz, Dindarlı Mahallesi'nde devam eden asfalt çalışmaları yerinde inceleyerek, müjdeyi duyurdu.

Abone Ol

Sarıgöl Belediyesi ve Manisa Büyükşehir Belediyesi iş birliğiyle, İlçeye bağlı Dindarlı Mahallesi’ndeki düğün salonu çevresini modernize etmek ve ulaşım konforunu artırmak amacıyla sıcak asfalt serim işlemleri tamamlandı. Çalışmalar hakkında bilgi veren Belediye Başkanı Tahsin Akdeniz, verdiği sözleri tek tek hayata geçirmenin gururunu yaşadıklarını ifade etti.

"Çalışmaları tamamlamanın mutluluğunu yaşıyoruz"

Göreve geldikleri günden bu yana vatandaşların yaşam kalitesini artırmak için var gücüyle çalıştıklarını ifade eden, Başkanı Akdeniz, "Dindarlı Mahallemizde kıymetli hemşehrilerimize söz verdiğimiz düğün salonu çevresindeki sıcak asfalt çalışmalarını tamamlamanın mutluluğunu yaşıyoruz. Göreve geldiğimiz günden bu yana ilçemizin her noktasına eşit ve kaliteli hizmet ulaştırmak, vatandaşlarımızın yaşam kalitesini artırmak için var gücümüzle çalışıyoruz" dedi.

Başkan Akdeniz'den Besim Dutlulu'ya teşekkür

Ayrıca Başkan Akdeniz, vatandaşların mutluluğunun büyük bir motivasyon kaynağı olduğunu sözlerine ekleyerek, "Verdiğimiz sözleri bir bir yerine getirirken hemşehrilerimizin memnuniyetini görmek bizlere daha büyük bir motivasyon kaynağı oluyor.

Yaptığımız hizmetlerde her zaman bizlere destek olan, Manisa Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Besim Dutlulu’ya gönülden teşekkür ediyorum. Sarıgöl’ümüzü daha güzel, daha modern ve daha yaşanabilir bir kent haline getirmek için hep birlikte çalışmaya devam edeceğiz. Dindarlı Mahallemize hayırlı olsun" diye ekledi.