MANİSA

Manisa Emniyet Müdürü Adnan Karayel'den alkışlanacak hareket

Manisa İl Emniyet Müdürü Adnan Karayel, kendisine "hayırlı olsun" ziyaretinde bulunan Bedensel Engelliler Derneği heyetiyle hatıra fotoğrafı çektirirken sandalyeye oturarak boy hizasını eşitledi. Karayel'in bu hassas ve örnek davranışı büyük takdir topladı.

Abone Ol

Manisa İl Emniyet Müdürlüğü, bugün hem anlamlı bir ziyarete hem de hafızalardan silinmeyecek duygusal anlara sahne oldu. Manisa Bedensel Engelliler Derneği Başkanı Yasemin Yıldız ve beraberindeki heyet, İl Emniyet Müdürü Adnan Karayel’e yeni görevi dolayısıyla bir "hayırlı olsun" ziyareti gerçekleştirdi.

​Protokol Duvarlarını Yıkan Fotoğraf

​Sıcak ve samimi bir ortamda geçen görüşmede, engelli vatandaşların şehirde karşılaştığı durumlar ve emniyet teşkilatının destekleri üzerine sohbet edildi. Ziyaretin sonunda ise günün anısını ölümsüzleştirmek adına hatıra fotoğrafı çekimine geçildi.

Tam bu esnada Emniyet Müdürü Adnan Karayel, ayakta durmak yerine bedensel engelli misafirleriyle aynı boy hizasına gelmek için bir sandalye istedi. Misafirleriyle yan yana, aynı seviyede sandalyeye oturarak poz veren Karayel’in bu empati dolu hareketi, odada bulunan herkes tarafından büyük bir alkışla karşılandı.

​Emniyetten Teşekkür Mesajı

Ziyaretin ardından Manisa İl Emniyet Müdürlüğü tarafından yapılan resmi açıklamada şu ifadelere yer verildi:

​"Manisa Bedensel Engelliler Derneği Başkanı Sn. Yasemin Yıldız ve beraberindeki heyet, İl Emniyet Müdürümüz Sn. Adnan Karayel'e hayırlı olsun ziyaretinde bulundu. Nazik ziyaretleri ve iyi dilekleri için kendilerine teşekkür ederiz."

​Müdür Karayel’in makamların sadece yönetim değil, gönül kazanma yeri olduğunu gösteren bu davranışı, sosyal medyada ve şehir genelinde "haftanın en anlamlı karesi" olarak yorumlandı.