MANİSA

Manisa'da aşure kazanları kaynamaya başladı!

Yunusemre Belediyesi, Muharrem ayının manevi atmosferini ilçe genelinde yaşatmak amacıyla geleneksel aşure ikramlarına başladı. İlk dağıtım Barbaros Mahallesi'nde gerçekleştirilirken, aşure kazanları Muharrem ayı boyunca Yunusemre'nin farklı mahallelerinde vatandaşlarla buluşacak.

Abone Ol

Paylaşmanın, dayanışmanın ve kardeşliğin simgesi olan aşure geleneğini bu yıl da sürdüren Yunusemre Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla düzenlediği ikram programının ilk durağı olarak Barbaros Mahallesi'ni seçti. Mahalle sakinlerinin yoğun ilgi gösterdiği etkinlikte vatandaşlara aşure ikram edilirken, birlik ve beraberlik mesajları verildi.

Etkinliğe katılan vatandaşlar, Muharrem ayının anlam ve önemine yakışan organizasyon dolayısıyla Yunusemre Belediye Başkanı Semih Balaban'a teşekkür ederek, bu tür etkinliklerin toplumsal dayanışmayı güçlendirdiğini ifade etti.

Belediye tarafından hazırlanan program kapsamında aşure ikramları; Muradiye, Tevfikiye, 75. Yıl, Laleli, Mesir, Horozköy, Fatih, Akgedik, Cumhuriyet, Yenimahalle, Hafsa Sultan, Ortaköy, Uncubozköy, Kaynak ve Akmescit mahalleleri başta olmak üzere ilçenin farklı noktalarında devam edecek.

Yunusemre Belediyesi yetkilileri ise Muharrem ayı boyunca sürdürülecek aşure ikramlarıyla paylaşma kültürünü yaşatmayı ve birlik, beraberlik ile kardeşlik duygularını güçlendirmeyi hedeflediklerini belirterek tüm vatandaşları düzenlenecek etkinliklere davet etti.