Manisa'da Muharrem ayının manevi atmosferi, Türk Kızılay Manisa İl Merkezi Başkanlığı tarafından düzenlenen aşure etkinliğiyle yaşatıldı. Ulupark'ta bulunan Dilaver Vardarer Kan Alma Birimi önünde gerçekleştirilen organizasyonda hazırlanan 1000 kişilik aşure, vatandaşlara ikram edildi.
Yoğun ilgi gören programa Türk Kızılay Manisa İl Merkezi Başkanı Öner Gürsel, yönetim kurulu üyeleri, gönüllüler ve çok sayıda Manisalı katıldı. Program, birlik ve beraberlik temennileriyle edilen duanın ardından başladı.
Etkinlik boyunca vatandaşlara aşure ikram edilirken, Muharrem ayının paylaşma, dayanışma ve kardeşlik duygularını güçlendiren anlamına dikkat çekildi. Aşure ikramından memnuniyet duyduklarını dile getiren vatandaşlar, organizasyondan dolayı Türk Kızılay Manisa İl Merkezi Başkanlığına teşekkür etti.
"Paylaşmanın bereketine inanıyoruz"
Etkinlikte konuşan Türk Kızılay Manisa İl Merkezi Başkanı Öner Gürsel, Muharrem ayının toplumsal dayanışmayı pekiştiren önemli zamanlardan biri olduğunu belirterek şu ifadeleri kullandı:
"Kızılay olarak sadece ihtiyaç anlarında değil, toplumumuzu bir araya getiren manevi günlerde de vatandaşlarımızla buluşmaya büyük önem veriyoruz. Bugün 1000 kişilik aşuremizi hemşehrilerimizle paylaşmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Paylaşmanın bereketine inanıyor, birlik ve beraberliğimizin daim olmasını temenni ediyoruz. Destek veren gönüllülerimize ve etkinliğimize katılan tüm vatandaşlarımıza teşekkür ediyorum."