MANİSA

Manisa'da üreticilere binlerce adet fidan dağıtıldı

Manisa İl Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından yürütülen destekleme çalışmaları kapsamında, Saruhanlı ilçesinde üreticilere yaklaşık 50 bin adet sebze fidesi ücretsiz olarak dağıtıldı.

Abone Ol

3 Haziran Salı günü gerçekleşen etkinlikte, üreticilere verimli tarım uygulamalarına katkı sağlamak amacıyla kaliteli fideler ulaştırıldı. Manisa’daki işletmelerin sertifikalı fide üretimi konusunda büyük önem taşıdığını vurgulayan İl Tarım ve Orman Müdürü Metin Öztürk, “Çiftçilerimiz üretmeye devam ediyor, biz de üreticimizi her anlamda desteklemeye devam ediyoruz. Üreticilerimizin fidelerini sağlıklı, güzel günlerde yetiştirmelerini diliyorum” ifadelerini kullandı.

Programa; Saruhanlı Belediye Başkanı Ekrem Cıllı, Manisa İl Tarım ve Orman Müdürü Metin Öztürk, Saruhanlı İlçe Tarım ve Orman Müdürü Ali Tunçel, Saruhanlı Ziraat Odası Başkanı Aydoğan Okur, siyasi parti temsilcileri, teknik uzmanlar ve çok sayıda vatandaş katılım sağladı.

Üreticilere yönelik destek çalışmalarının devam edeceğini belirten yetkililer, bölgedeki tarımsal üretimin verimini artırmak ve çiftçilere katkı sağlamak amacıyla benzer projelerin sürdürüleceğini ifade etti.