Veteriner İşleri Dairesi Başkanlığına bağlı Vektörlerle Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, zararlıların üreme odakları olan sulak alanlar, rögarlar, çöp konteynerleri ve kışlaklarda düzenli denetim ile ilaçlama faaliyetlerini kesintisiz sürdürüyor.
Vatandaşların yaz aylarını rahat, sağlıklı ve huzurlu bir ortamda geçirmelerini hedefleyen Büyükşehir ekipleri, Alaşehir ilçesindeki çalışmalarda 20 araç ve 30 personelden oluşan kadroyla ilçe merkezindeki tüm cadde ve sokaklarda eş zamanlı olarak gündüz ve gece ilaçlaması gerçekleştirdi.
Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, halkın sağlığı ve huzuru için tüm imkanların sahaya sürüldüğünü belirtti.
İlaçlama seferberliğinin titizlikle yürütüldüğünü vurgulayan Dutlulu, şu ifadeleri kullandı;
"Alaşehir ilçemizde başlattığımız ilaçlama seferberliği ile cadde cadde, sokak sokak çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Vektör ve haşere oluşumunun önüne geçmek amacıyla ekiplerimiz hem gündüz hem de gece mesaisinde sahada titizlikle görev yapıyor. Daha temiz, daha sağlıklı ve yaşanabilir bir Manisa hedefimizle 17 ilçemizde çalışmaya devam ediyoruz. Araç ve personelimizle 7/24 görev başındayız. Vatandaşlarımız, ilaçlama araçlarımızın anlık konumunu, güzergahını ve kamera görüntülerini ‘Üzüm’ uygulamamız içindeki ‘Hizmet Aracım Nerede?’ modülünden canlı olarak takip edebilirler."