Saruhanlı’nın 7 Eylül Caddesi’nde içme suyu, kanalizasyon ve yağmur suyu hatlarının yenilenmesinin ardından üstyapı aşamasına geçildi. Manisa Büyükşehir Belediyesi ekipleri, caddede modernizasyon çalışmalarını hızlandırdı.

Büyükşehir'den Saruhanlı'ya Sıcak Asfalt Hamlesi! (2)

Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, ilçedeki çalışmaları yerinde inceleyerek yetkililerden teknik bilgi aldı. İnceleme programında Başkan Dutlulu’ya, MASKİ Genel Müdürü Ali Kılıç, Genel Sekreter Yardımcısı Pınar Mine Hacıalibeyoğlu, başkan danışmanları, daire başkanları ve ilçe yöneticileri eşlik etti.

Büyükşehir'den Saruhanlı'ya Sıcak Asfalt Hamlesi! (3)

Şehzadeler’de Yol Seferberliği: 20 Bin Metrekare Kilit Parke Taşı Döşenecek
Şehzadeler’de Yol Seferberliği: 20 Bin Metrekare Kilit Parke Taşı Döşenecek
İçeriği Görüntüle

"Saruhanlı'nın En Güzel Caddesi Hak Ettiği Görünüme Kavuşuyor"

Yatırımlara ilişkin açıklamalarda bulunan Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, Saruhanlı’da çok önemli bir altyapı hamlesini hayata geçirdiklerini vurguladı.

Büyükşehir'den Saruhanlı'ya Sıcak Asfalt Hamlesi! (1)

Dutlulu, şunları kaydetti:

"Saruhanlı’nın en güzel caddesi olarak bilinen 7 Eylül Caddesi, yapılan çalışmalarla hak ettiği görünüme kavuşuyor. İçme suyu, kanalizasyon ve yağmur suyu hatlarının tamamını yenileyerek ilçemizde çok önemli bir altyapı hamlesini hayata geçirdik. Şimdi ise üstyapı çalışmalarımızı hızla sürdürüyoruz. İlk etapta 4 bin ton sıcak asfalt serimi gerçekleştiriyoruz. Bunun ardından yaklaşık 10 bin ton daha asfalt sererek çalışmalarımızı kısa süre içerisinde tamamlayacağız. Saruhanlı’nın bu güzel caddesi, sadece ilçemizin değil, Manisa’nın da örnek caddelerinden biri olacak. Manisa’mızın dört bir yanında olduğu gibi Saruhanlı’da da vatandaşlarımızın yaşam kalitesini artıracak yatırımlarımıza kararlılıkla devam edeceğiz. Yapılan hizmetlerin tüm hemşehrilerimize hayırlı olmasını diliyorum."

Büyükşehir'den Saruhanlı'ya Sıcak Asfalt Hamlesi! (4)

Muhabir: Ahmet Çoşkun