MANİSA

Manisa'nın hokeyci kızları Türkiye Şampiyonası'na gidecek!

Kırklareli'nde düzenlenen ANALİG Hokey Bölge Müsabakaları'nda mücadele eden Manisa Hokey Kız Takımı, oynadığı tüm karşılaşmaları kazanarak namağlup bölge şampiyonu oldu. Manisa temsilcisi, elde ettiği başarılı sonuçlarla Türkiye Şampiyonası'na katılma hakkı kazandı.

Abone Ol

Gençlik ve Spor Bakanlığı tarafından Kırklareli'nde gerçekleştirilen Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) Hokey Bölge Müsabakaları'nda Manisa'yı temsil eden Hokey Kız Takımı, turnuvaya damga vurdu.

Müsabakalarda ortaya koyduğu başarılı performansla dikkat çeken Manisa ekibi, çıktığı 5 karşılaşmanın tamamını kazanarak önemli bir başarıya imza attı. Rakiplerine karşı etkili bir oyun sergileyen temsilcimiz, turnuvayı namağlup tamamlayarak bölge birinciliğinin sahibi oldu.

5'te 5 yaparak Türkiye Şampiyonası biletini alan Manisa Hokey Kız Takımı, hem teknik ekibi hem de sporcularıyla büyük sevinç yaşadı. Sahadaki mücadeleci kimliği ve takım oyunuyla öne çıkan Manisalı sporcular, gösterdikleri performansla takdir topladı.

Bölge şampiyonluğunun ardından moral depolayan Manisa temsilcisi, gözünü şimdi Türkiye Şampiyonası'na çevirdi. Hazırlıklarını sürdüren takım, finallerde de başarılı sonuçlar elde ederek Manisa'yı en iyi şekilde temsil etmeyi hedefliyor.