Okul bahçesinde gerçekleştirilen tören, saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla başladı. Törenin açılış konuşmasını yapan Okul Müdür Vekili Fahrettin Hacıoğulları, bir eğitim-öğretim yılını daha başarıyla tamamladıklarını belirterek, okul olarak 17. dönem mezunlarını uğurlamaktan onur duyduklarını ifade etti.
Hacıoğulları, mezun olan 102 öğrenciye bundan sonraki yükseköğrenim hayatlarında başarılar dileyerek, ülkenin geleceğine ve umutlarına katkı sunmaları çağrısında bulundu.
Geleneksel bayrak ve flama devir teslim töreninin yapıldığı programda, dereceye giren öğrencilere ödülleri takdim edildi. Okul birincisi İremsu Tavuz, ikincisi Damla Kostak ve üçüncüsü Rüya Maltepe ödüllerini okul yönetiminin elinden aldı. Dönem birincisi İremsu Tavuz, yaş kütüğüne isim plaketini çaktı.
Sınıf öğretmenleri tarafından mezuniyet belgeleri verilen öğrenciler, törenin sonunda hep birlikte keplerini havaya fırlatarak mezuniyet sevinci yaşadı. Törene okul idarecileri, öğretmenler, öğrenciler ve çok sayıda veli katıldı.