MANİSA

Ekrem İmamoğlu’ndan Ferdi Zeyrek’e Destek Mesajı

İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu, yoğun bakımda tedavisi devam eden Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Ferdi Zeyrek’e destek mesajı gönderdi.

Abone Ol

Ekrem İmamoğlu, mesajında Zeyrek’in sağlık durumuyla ilgili duyduğu üzüntüyü dile getirerek, “Bütün iyi dileklerimle Ferdi Başkanımın, değerli kardeşimizin sağlığı için buradan bütün kalbimle yanınızdayım. Allah’ım, iyi kalbiyle, çalışkanlığı ile hepimizin yüksek sevgisini kazanmış başkanımızı önce güzel ailesine, sonra tüm sevenlerine bağışlasın. Umuyorum güzel ve sağlıklı haberlerinizi alacağız” ifadelerini kullandı.

Zeyrek’in sevenleri ve meslektaşları, onun bir an önce sağlığına kavuşması için destek mesajlarını iletmeye devam ederken, tedavi süreci doktorlar tarafından titizlikle takip ediliyor.