Meslek hayatına 42 yıl önce Manisa Belediyesi’nde memur olarak başlayan Nurettin Başkurt, 30 yıl boyunca farklı birimlerde görev yaptıktan sonra kariyerinin son 28 yılını nikah memuru olarak sürdürdü. Bu süreçte yaklaşık 41 bin çiftin nikah akdini gerçekleştiren Başkurt, binlerce ailenin en özel anlarına tanıklık etti.

Manisa’da 41 bin nikah kıyan memur emekli oldu

Nikah masasında söylediği “Bir ömür boyu mutluluklar dilerim” ifadesiyle birçok çiftin hafızasında yer edinen Başkurt, görev süresi boyunca güler yüzü ve vatandaşlarla kurduğu samimi iletişimle de dikkat çekti.

Büyükşehir yapılanmasının ardından görevine Şehzadeler Belediyesi bünyesinde devam eden Nurettin Başkurt, son 12 yılını da burada tamamladı.

Emeklilik dolayısıyla düzenlenen törende Şehzadeler Belediye Başkanı Hakan Şimşek, Başkurt’a teşekkür ederek plaket takdim etti. Törende duygusal anlar yaşanırken, Başkan Şimşek yaptığı konuşmada Başkurt’un yıllar boyunca binlerce çiftin en mutlu gününe eşlik ettiğini vurguladı.

Şimşek, “Nurettin ağabeyimiz, yıllar boyunca binlerce hemşehrimizin en mutlu gününde yanlarında oldu. Bir nikah sadece bir imza değildir, iki insanın hayatlarını birleştirdiği, ailelerin kurulduğu çok özel bir andır. Bu özel anlara yıllarca büyük bir özen, sabır ve güler yüzle eşlik eden Nurettin Başkurt’a şehrimize ve belediyemize kattığı değerler için teşekkür ediyorum. 42 yıllık hizmet hayatı boyunca büyük bir emek ortaya koydu. Şehzadeler Belediyesi ailesi olarak kendisine bundan sonraki yaşamında sağlık, huzur ve mutluluk diliyoruz. Bizler onu her zaman güzel anılarla hatırlayacağız.”dedi.

Manisa'da yol kenarları temizleniyor!
Manisa'da yol kenarları temizleniyor!
İçeriği Görüntüle

Manisa’da 41 bin nikah kıyan memur emekli oldu-1


Muhabir: Buse Nur Can