Manisa İl Sağlık Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, uzun yıllardır sağlık camiasında görev yapan Özkazak’ın vefatının derin bir üzüntüyle öğrenildiği belirtildi. Açıklamada, merhumun vefatının hem kurum çalışanlarını hem de sağlık camiasını yasa boğduğu ifade edildi.
Manisa İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Mehmet Fatih Zeren, yayımladığı taziye mesajında, “Salihli Devlet Hastanesinde görev yapmakta olan çalışma arkadaşımız Sağlık Memuru Mehmet Ali Özkazak’ın vefatını derin bir üzüntü içerisinde öğrenmiş bulunmaktayım. Merhuma Allah’tan rahmet, ailesine ve sağlık camiamıza başsağlığı diliyorum” ifadelerine yer verdi.
Özkazak’ın vefatı, görev yaptığı hastanede ve sağlık çevrelerinde büyük üzüntüyle karşılandı. Merhumun cenaze törenine ilişkin bilgilerin ilerleyen saatlerde netleşmesi bekleniyor.