Yunusemre Belediye Başkanı Semih Balaban, Muradiye'de kahraman şehit Ahmet Hoşgökçen'in aziz hatırası için düzenlenen tavuklu pilav ve aşure hayrına katılarak vatandaşlarla bir araya geldi.

Şehit Ahmet Hoşgökçen'in anısını yaşatmak amacıyla gerçekleştirilen hayır programında dualar edilirken, katılımcılara tavuklu pilav ve aşure ikramında bulunuldu. Programa katılan Başkan Balaban, şehitleri rahmet, minnet ve saygıyla andıklarını belirtti.
Vatan uğruna canlarını feda eden kahraman şehitlerin emanetine sahip çıkmanın ortak bir sorumluluk olduğunu vurgulayan Balaban, şehitlerin hatırasını yaşatmaya devam edeceklerini ifade etti.
Muradiye'de düzenlenen anma programı, vatandaşların yoğun katılımıyla gerçekleşirken, birlik ve beraberlik mesajlarının verildiği etkinlikte şehitler için dualar edildi.




