Manisa Büyükşehir Belediyesi Veteriner İşleri Dairesi Başkanlığı Vektörlerle Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından yürütülen çalışmalar kapsamında; sulak alanlar, rögarlar, çöp konteynerleri ve haşerelerin barınabileceği kışlak bölgelerde düzenli kontroller gerçekleştiriliyor.

Şehzadeler ve Yunusemre ilçe merkezlerinde yapılan uygulamalarda 30 araçtan oluşan filo ile gece ilaçlamaları da eş zamanlı olarak gerçekleştirildi.

Büyükşehir’den 17 ilçede sivrisinek seferberliği

“Vatandaşlarımızın sağlığı önceliğimiz”

Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, yaz döneminde artan sıcaklıklarla birlikte haşereyle mücadele çalışmalarının planlı şekilde devam ettiğini belirtti.

Dutlulu, "Yaz aylarında artan sıcaklıklarla birlikte haşere ve vektörle mücadele çalışmalarımızı 17 ilçemizde planlı ve bilimsel yöntemlerle sürdürüyoruz. Amacımız, vatandaşlarımızın sağlığını korumak ve yaşam kalitesini yükseltmektir. Ekiplerimiz sahada gece gündüz görev başında. Hem ilaçlama faaliyetlerimizi hem de kaynak kontrolünü titizlikle yürütüyoruz. Vatandaşlarımızdan da özellikle ev ve bahçe çevrelerinde su birikintisi oluşturmamaları konusunda hassasiyet bekliyoruz."

Manisa Şehir Hastanesi'nden sıcak hava uyarısı: Kalp hastaları dikkat!
Manisa Şehir Hastanesi'nden sıcak hava uyarısı: Kalp hastaları dikkat!
İçeriği Görüntüle

Büyükşehir’den 17 ilçede sivrisinek seferberliği-1

141 personel, 54 araç sahada

Manisa Büyükşehir Belediyesi Veteriner İşleri Daire Başkanı Mehmet Bayram ise kent genelindeki çalışmaların kapsamı hakkında bilgi verdi.

Bayram, "Manisa’nın 17 ilçesinde 141 saha personelimiz 54 aracımız ile hizmet vermekteyiz" dedi.

“Sinek sorunumuz azaldı”

Çalışmaların vatandaşlar tarafından da olumlu karşılandığını belirten Güzelyurt Mahalle Muhtarı Aynur Tava, yağışların ardından artan sinek sorununa dikkat çekti.

Tava, "Park ilaçlamaları olsun nerede ne sorun varsa müdahale ettiler. Herhangi bir sıkıntı yaşamadık. Yağmurların çok olmasından dolayı sinek sorunu yaşadık. Bu sene yaşanan yoğun yağışlar dolayısıyla sinek sorunumuz oldu ama yapılan ilaçlamadan dolayı bu sorunumuz azaldı. Başta Manisa Büyükşehir Belediye Başkanımız Besim Dutlulu olmak üzere ilaçlama ekiplerimize çok teşekkür ediyorum" dedi.

Büyükşehir’den 17 ilçede sivrisinek seferberliği-2

Manisa Büyükşehir Belediyesi, yaz sezonu boyunca vektörle mücadele çalışmalarının kent genelinde belirlenen program dahilinde kesintisiz şekilde devam edeceğini açıkladı.

Kaynak: İHA