Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, Salihli Belediye Başkanı Mazlum Nurlu, Genel Sekreter Burak Deste, MASKİ Genel Müdürü Ali Kılıç ile Sağlık ve Sosyal Hizmetler Daire Başkanı Volkan Sert ile birlikte ilçede selden zarar gören bölgelerde incelemelerde bulundu.

Başkan Dutlulu selden etkilenen vaandaşların yanında!

Afetzedeleri evlerinde ziyaret ederek geçmiş olsun dileklerini ileten ve taleplerini dinleyen Dutlulu, sel felaketinin ardından belediye ekiplerinin ilk andan itibaren sahada olduğunu ve yaraların sarılması için çalışmaların aralıksız sürdüğünü vurguladı.

Manisa'da halk oyunları finalleri renkli görüntülere sahne oldu!
Manisa'da halk oyunları finalleri renkli görüntülere sahne oldu!
İçeriği Görüntüle

Başkan Dutlulu selden etkilenen vaandaşların yanında!

Başkan Dutlulu açıklamasında şu ifadelere yer verdi;

"Sel felaketinin ardından vatandaşlarımızın yaşadığı mağduriyetleri gidermek için tüm imkânlarımızla sahadayız. Zor zamanlarında hemşehrilerimizi yalnız bırakmadık, bırakmayacağız. Selden etkilenen afetzedelere nakdi yardım ile beyaz eşya desteği sağladık. Manisa'mızın her köşesinde, ihtiyaç duyulan her anda vatandaşlarımızın yanında olmaya devam edeceğiz."

A W732924 04

Aşure programına katıldı, pazar esnafını ziyaret etti

Başkan Besim Dutlulu, Salihli Belediyesi tarafından düzenlenen aşure programına da katılarak, Belediye Başkanı Mazlum Nurlu ile birlikte vatandaşlara aşure ikram etti.

Başkan Dutlulu selden etkilenen vaandaşların yanında!-1

Daha sonra ilçe pazarını ziyaret eden Dutlulu, esnafa hayırlı işler dileyerek vatandaşların talep ve önerilerini dinledi. İlçe ziyaretlerine önem verdiklerini aktaran Dutlulu, ihtiyaçları yerinde tespit ederek hizmetlerin daha etkin ve verimli bir şekilde sürdürülmesi için vatandaşlarla güçlü iletişimi sürdüreceklerini ifade etti.

Kaynak: İHA