Egeli hayırsever sorunun çözülmesi için bağışta bulundu!
Egeli hayırsever sorunun çözülmesi için bağışta bulundu!
İçeriği Görüntüle

Aydın, Denizli ve Muğla’da 13, İzmir ve Manisa’da ise 20 Müşteri İlişkileri Merkeziyle hizmet veren şirketler, şubelerini daha modern, konforlu ve erişilebilir hale getirmek için yenileme çalışmalarını sürdürüyor. Bugüne kadar İzmir’de Çiğli, Konak, Aliağa, Buca, Menemen ve Eşrefpaşa ile Manisa’da Alaşehir ve Muğla’da Ortaca merkezlerini yenileyen Aydem Perakende ve Gediz Perakende, son olarak Denizli Bayramyeri’ni de bu kapsamda hizmete sundu.

Açılış töreninde konuşan Aydem Enerji Perakende Grubu Genel Müdürü Mustafa İren, “Müşterilerimizin ihtiyaçlarını yakından takip ediyor, hayatlarını kolaylaştıracak çözümleri şubelerimize entegre ediyoruz. Bu yenilikçi yaklaşım, sadece işlem süreçlerini kolaylaştırmakla kalmıyor, aynı zamanda Aydem Perakende ve Gediz Perakende’nin müşteri odaklı ve yenilikçi marka kimliğini de güçlendiriyor. Denizli Bayramyeri’ndeki merkezimiz, diğer yenilenen şubelerimiz gibi işlemleri hızlandıran, erişilebilirliği artıran ve konforu öne çıkaran yapısıyla deneyimi ileri taşıyor. Önümüzdeki dönemde bölgedeki diğer şubelerimizde de bu yenileme çalışmalarını sürdürmeyi hedefliyoruz” dedi.

Yenilenen merkezlerde görme engelli müşteriler için Braille alfabesiyle hazırlanmış yönlendirmeler ve yerlerde kılavuz çizgileri, işitme engelli müşteriler için indüksiyon döngü sistemi ve destek butonları, ayrıca fiziksel erişimi kolaylaştıran rampalar bulunuyor. Bu sayede tüm müşterilerin şube deneyimi hem daha güvenli hem de daha konforlu hale geliyor.

Muhabir: Abdullah Akar