Muharrem ayı dolayısıyla düzenlenen program çerçevesinde çocuk evlerinde kalan çocuklarla bir araya gelen Manisa Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürü Kuduret Gültaş ve kurum yöneticileri, anlamlı bir aşure etkinliği gerçekleştirildi.
Çocuk evlerinde aşure bereketi
Samimi ve sıcak bir atmosferde geçen ziyarette, İl Müdürü Kuduret Gültaş ve beraberindeki heyet çocuklarla yakından ilgilenerek bol bol sohbet etti. Çocukların istek, talep ve önerilerini tek tek dinleyen yetkililer, onlara sevgi ve desteklerini hissettirdi.
Manisa Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, "İl Müdürümüz Kuduret Gültaş ve yöneticilerimiz, Müdürlüğümüze bağlı çocuk evlerini ziyaret etti. Ziyaret kapsamında çocuklarımızla bir araya gelinerek aşure etkinliği gerçekleştirildi" dendi.
Öte yandan, paylaşma ve dayanışma ruhunun yaşatıldığı aşure etkinliği, çocukların neşeli anlarına sahne olurken ziyaret iyi dilek ve temennilerle sona erdi.