Yunusemre Belediye Başkanı Semih Balaban, Belediye Başkan Yardımcısı Emine Özge Arslan ile birlikte Sarma Mahallesi’ni ziyaret ederek gençlerle bir araya geldi.

Mahalle buluşmasında gençlerin talep, öneri ve beklentilerini dinleyen Başkan Balaban, Sarma Mahallesi’nin ihtiyaçları ve geleceğe yönelik yapılabilecek çalışmalar hakkında değerlendirmelerde bulundu.

Gençlerin fikirlerinin yerel yönetim çalışmalarında önemli bir yere sahip olduğunu vurgulayan Balaban, vatandaşlarla doğrudan iletişim kurmanın ve mahallelerin taleplerini yerinde dinlemenin önemine dikkat çekti.
Sarma Mahallesi’ndeki buluşmada gençlerin görüşleri alınırken, Yunusemre Belediyesi’nin katılımcı belediyecilik anlayışı doğrultusunda çalışmalarını sürdüreceği ifade edildi.

Yunusemre Belediyesi yönetimi, gençlerin beklenti ve önerilerini dikkate alarak ilçenin gelişimine katkı sağlayacak projeler üzerinde çalışmaya devam edecek.




