Manisa Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü ev sahipliğinde, Salihli Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü koordinesinde gerçekleştirilen organizasyon için Salihli Ramiz Turan Spor Kompleksi’nde açılış seremonisi düzenlendi. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başlayan törene Salihli Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Oktay Ayaz, antrenörler ve sporcular katıldı.
İsmail Doğan Erdinç Stadı’nda oynanan müsabakalarda Afyonkarahisar, Aydın, Eskişehir, İzmir, Manisa, Muğla ve Uşak illerinden gelen takımlar mücadele ediyor. Organizasyonda 56 kız ve 98 erkek olmak üzere toplam 154 sporcu, takımlarını bir üst tura taşıyabilmek için sahaya çıkıyor.

Açılış seremonisinde konuşan Salihli Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Oktay Ayaz, Anadolu Yıldızlar Ligi’nin genç sporcuların gelişimi açısından büyük önem taşıdığını vurguladı. Farklı illerden gelen takımları ilçede ağırlamaktan memnuniyet duyduklarını ifade eden Ayaz, şunları kaydetti:
"Anadolu Yıldızlar Ligi, gençlerimizin spora olan ilgisini artıran, yeteneklerini ortaya koymalarına imkân sağlayan ve aynı zamanda kardeşlik, dostluk ve fair-play ruhunu güçlendiren çok kıymetli bir organizasyondur. Burada mücadele eden tüm sporcularımızın sahada centilmence yarışacağına inanıyorum. Müsabakalara katılan tüm takımlarımıza başarılar diliyor, organizasyonun düzenlenmesinde emeği geçen herkese teşekkür ediyorum."
Dört gün sürecek olan ANALİG Futbol 1. Etap 2. Grup Müsabakaları’nda dereceye giren takımlar, bir sonraki etapta mücadele etme hakkı kazanacak.





