Manisa'nın Salihli ilçesinde trafik güvenliği farkındalığını artırmak hedefiyle motosiklet sürücülerine yönelik kask dağıtım etkinliği düzenlendi. Etkinlikte konuşan Salihli Kaymakamı Ali Güldoğan, ilçede bireysel ve ticari motosiklet kullanımının oldukça yaygın olduğunu ifade ederek, son dönemde yaşanan motosiklet kazalarına değindi.
Programa Salihli Kaymakamı Ali Güldoğan, İlçe Emniyet Müdürü Bircan Baycan, İlçe Jandarma Komutanı Binbaşı Doğukan Karaaslan ve çok sayıda motosiklet sürücüsü katılım gösterdi. Trafik denetimlerinin yoğun şekilde sürdüğünü belirten Kaymakam Güldoğan, hedeflerinin yalnızca denetim yapmak değil, aynı zamanda doğru ve yeterli ekipman kullanımı konusunda farkındalık oluşturmak olduğunu belirtti.
Programın hazırlanmasında emeği geçen kurum ve personele teşekkür eden Güldoğan, tüm sürücülere güvenli sürüşler diledi. Öte yandan etkinlik sonunda motosiklet sürücülerine kask hediye edilirken, koruyucu ekipman kullanımının trafik güvenliği açısından taşıdığı önem bir kez daha vurgulandı.





