Manisa Büyükşehir Belediyesi’nce her gün bir ilçede kurulan İftar Sofrasının durağı Salihli oldu. Atatürk Kent Meydanı’nda kurulan iftar sofrasında vatandaşlar oruçlarını birlikte açtı.

‘İftar Sofrası’ Salihli’de (5)

Programda konuşan Başkan Besim Dutlulu, gönüllerimizi birleştirmeye devam edeceğiz diyerek söze şöyle başladı:

"Salihli’de kurduğumuz iftar sofrasında hemşehrilerimizle birlikte orucumuzu açtık. Rahmetin, bereketin ve dayanışmanın ayı Ramazan’ın ruhunu hep birlikte yaşadık. Salihli Belediye Başkanımız Mazlum Nurlu ve CHP İlçe Başkanımız Mustafa Özer ile birlikte halkımızla aynı sofrada buluştuk.

Rus Heyetinden Manisa'ya Anlamlı Ziyaret
Rus Heyetinden Manisa'ya Anlamlı Ziyaret
İçeriği Görüntüle

Bu mübarek ay boyunca her gün farklı bir ilçemizde halkımızla kucaklaşmaya, gönüllerimizi birleştirmeye devam edeceğiz. Rabbim tuttuğumuz oruçları kabul, birliğimizi daim eylesin."

‘İftar Sofrası’ Salihli’de (2)

Kaynak: İHA