Sarıgöl Belediyesi'nin ev sahipliğinde düzenlenen etkinliğe; belediye başkan yardımcıları, meclis üyeleri, ilçe yönetimi ve çok sayıda vatandaş katıldı. Birlik ve beraberlik mesajlarının ön plana çıktığı etkinlikte, Başkan Akdeniz ve ekibi vatandaşlara bizzat aşure ikramında bulunarak onlarla yakından ilgilendi.

"Birlik, Beraberlik ve Kardeşlik Duygularımız Pekişiyor"
Sarıgöl Belediye Başkanı Tahsin Akdeniz, Muharrem ayının manevi atmosferine dikkat çekti. Başkan Akdeniz; "Başkan yardımcılarımız, meclis üyelerimiz ve ilçe yönetimimiz ile birlikte belediyemizin önünde gerçekleştirdiğimiz aşure hayrında hemşehrilerimizle bir araya geldik. Muharrem ayının manevi ikliminde birlik, beraberlik ve kardeşlik duygularımızı pekiştiren bu anlamlı günde bizleri yalnız bırakmayan, hayrımıza katılım sağlayan tüm kıymetli vatandaşlarımıza gönülden teşekkür ediyorum. Rabbim yapılan hayrımızı kabul eylesin; birlik ve beraberliğimiz daim olsun."

Geleneksel aşure ikramından memnuniyet duyan Sarıgöl halkı, bu anlamlı etkinlik ve manevi değerlere sahip çıktığı için Belediye Başkanı Tahsin Akdeniz’e ve belediye personeline teşekkürlerini iletti.






