Sarıgöl’de eğitim alanındaki başarıları teşvik etmek amacıyla gerçekleştirilen yarışmada öğrenciler, bilgi ve becerilerini ortaya koyarken, izleyenler de heyecan dolu anlar yaşadı. Yarışma sonunda Şehit Esin Akay İlkokulu birinci olurken, Dadağlı İlkokulu ikinci, Sarıgöl Dört Eylül İlkokulu ise üçüncü sırada yer aldı.

Sarıgöl'ün eğitim çınarları yıllar sonra buluştu!
Sarıgöl'ün eğitim çınarları yıllar sonra buluştu!
İçeriği Görüntüle

Dereceye giren okullara kupa ve ödülleri, Sarıgöl İlçe Milli Eğitim Müdürü Cezmi Yıldırak tarafından takdim edildi. Öğrencilerin sevinci ve gururu ödül törenine damga vurdu.

A W733660 03

Şampiyon okulun müdürü Mehmet Altıntaş, elde edilen başarının ardından yaptığı açıklamada öğrencileri ve öğretmenleri tebrik ederek şu ifadeleri kullandı:

"Yarışmayı birinci olarak tamamlayan öğrencilerimizi gönülden kutluyorum. Bu başarıda büyük emeği bulunan öğretmenlerimiz Gizem Bengisu Çeşme ve Sedat Aydın’a teşekkür ediyorum. Ayrıca İlçe Milli Eğitim Müdürümüz Sayın Cezmi Yıldırak’ın verdiği son şampiyonluk kupasının okulumuza nasip olmasından büyük mutluluk duyuyoruz. İlçemize yaptığı değerli hizmetlerden dolayı kendisine teşekkür ediyoruz."

A W733660 02

Muhabir: Ahmet Çoşkun