Yıllarını eğitime adayan emekli öğretmenler, okulun yeni hizmet binasını gezerek anılarını tazeledi. Duygusal anların yaşandığı buluşmada eski meslektaşlar hasret giderdi, modern sınıfları ve koridorları inceleyen eğitimciler okulun yenilenen yüzünü görmenin gururunu yaşadı.

Sarıgöl'ün Eğitim Çınarları Yıllar Sonra Buluştu! (1)

Etkinliği organize eden Okul Aile Birliği Başkanı Hafize Menemen, yıllarını çocukların geleceğine adamış öğretmenleri ağırlamaktan onur duyduklarını belirtti.

Menemen, öğretmenlere tek tek ulaşarak davet ettiklerini ifade ederek, "Onların bıraktığı mirasın bizim için ne kadar değerli olduğunu göstermek istedik. Bugün öğretmenlerimizin gözlerindeki mutluluğu ve okulumuzdaki heyecanlarını görmek bizim için en büyük ödül oldu. Eğitime gönül vermiş tüm öğretmenlerimize minnettarız." dedi.

Sarıgöl'ün Eğitim Çınarları Yıllar Sonra Buluştu! (5)

Okul Müdürü Adem Çelik ise emekli öğretmenlerin okulun temel taşları olduğunu vurgulayarak, şu ifadeleri kullandı:

"Sizler binlerce çocuğumuzun hayatına dokunan, yollarını aydınlatan gizli kahramanlarsınız. Fiziksel olarak binamız yenilenmiş olabilir ancak bu kurumun ruhunu, kimliğini ve eğitim sevdasını inşa eden sizlersiniz. Sizlerden devraldığımız bu kutsal bayrağı, aynı inanç ve sevgiyle taşımaya devam ediyoruz. Okulumuzun kapıları sizlere her zaman sonuna kadar açıktır."

Sarıgöl'ün Eğitim Çınarları Yıllar Sonra Buluştu! (6)

AK Partili Baybatur açıkladı: Demirci’ye 750 kişilik KYK yurdu geliyor
AK Partili Baybatur açıkladı: Demirci’ye 750 kişilik KYK yurdu geliyor
İçeriği Görüntüle

Ziyaret, günün anısına çektirilen hatıra fotoğrafıyla sona erdi.

Sarıgöl'ün Eğitim Çınarları Yıllar Sonra Buluştu! (3)Sarıgöl'ün Eğitim Çınarları Yıllar Sonra Buluştu! (4)Sarıgöl'ün Eğitim Çınarları Yıllar Sonra Buluştu! (2)

Muhabir: Ahmet Çoşkun