5-7 Mayıs tarihleri arasında Kütahya’da düzenlenecek Türkiye Şampiyonası 1. Kademe Müsabakaları’nda Manisa’yı temsil edecek olan genç ekip, şampiyona öncesi önemli bir motivasyon ziyareti gerçekleştirdi.

Genç sporcularla yakından ilgilenen Başkan Balaban, yaptığı konuşmada sporun yalnızca sonuç odaklı değerlendirilmemesi gerektiğine dikkat çekti. Balaban, “Sizler bizim geleceğimizsiniz. Sahada ortaya koyduğunuz emek ve mücadele en az elde edilen sonuç kadar kıymetlidir. Amacımız, gençlerimizin hayallerine ulaşmaları için onların önünü açmak. Sonuç ne olursa olsun sizlerle gurur duyuyoruz” ifadelerini kullandı.

Yunusemre Belediyespor U18 takımı’na moral desteği-.1

Kulüp Başkanı Bülent Kanik ise takımın hedeflerine değinerek Manisa’yı en iyi şekilde temsil edeceklerine inandıklarını belirtti. Kanik, “Bu sezon da güzel bir hikâye yazmak istiyoruz” dedi.

Yunusemre Belediyespor U18 takımı’na moral desteği-.1-1

Ziyarette Belediye Başkan Yardımcısı Seyit Ali Özmen, Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürü Tuncay Öztürk ile kulüp yöneticileri de hazır bulundu. Yunusemre Belediyespor U18 Takımı, Kütahya’daki grup merkezinde toplam 8 takımın yer aldığı organizasyonda; İzmir ve Ankara’dan ikişer takımın yanı sıra Uşak, Konya ve Denizli temsilcileriyle mücadele edecek.

Manisa'da Kızılay'dan Muharrem Ayında 1000 Kişilik Aşure İkramı
Manisa'da Kızılay'dan Muharrem Ayında 1000 Kişilik Aşure İkramı
İçeriği Görüntüle

Manisa temsilcisi, şampiyonada başarılı bir performans sergileyerek adını üst tura yazdırmayı hedefliyor.

Kaynak: İHA