Başkan Çetin Akın, Cumhuriyet Mahallesi Göktürk ve Hanımeli Sokak ile Mustafa Kemal Mahallesi Kültür Sokak'ta devam eden yol yapım ve yenileme çalışmalarını teknik ekiplerle birlikte değerlendirdi. Çalışmaların altyapı yatırımlarının tamamlanmasının ardından başlatıldığını belirten Akın, Turgutlu'nun hızla büyüyen bir ilçe olduğunu vurguladı.

"Üstyapı aşamasına geçtik"

Turgutlu'da uzun yıllar boyunca altyapıya yeterli yatırım yapılmaması nedeniyle enerji kesintileri ve çeşitli teknik sorunların yaşandığını ifade eden Başkan Akın, "Hemşehrilerimizin daha konforlu bir yaşam sürmesi için kentimizin dört bir yanında altyapı kuruluşlarına gerekli izinleri verdik. Bu süreç tamamlandı ve artık üstyapı aşamasına geçiyoruz. Şu anda Turgutlu'nun üç farklı noktasında çalışmalarımız sürüyor. En kısa sürede tamamlayarak vatandaşlarımızın hak ettiği hizmeti sunacağız" dedi.

Başkan Çetin Akın: 'Biz Turgutlu için varız, işimiz gücümüz Turgutlu'-.1

Ferhat Şen’den Aşure Günü Mesajı: “Birlik ve Beraberliğimiz Güçlensin”
Ferhat Şen’den Aşure Günü Mesajı: “Birlik ve Beraberliğimiz Güçlensin”
İçeriği Görüntüle

Avşar Mahallesinde halı saha yenileniyor

Başkan Akın'ın inceleme programındaki bir diğer durak ise Avşar Mahallesi oldu. Uzun yıllardır mahalle gençlerine hizmet veren halı sahada devam eden yenileme çalışmalarını yerinde inceleyen Akın, projenin son aşamaya doğru ilerlediğini söyledi.

Halı saha projesinin geçmişine ilişkin bilgi veren Akın, alanın daha önce Gençlik ve Spor Bakanlığı tarafından yapılması amacıyla devredildiğini ancak yaklaşık iki yıl boyunca herhangi bir gelişme yaşanmadığını belirtti. Bunun üzerine Manisa Büyükşehir Belediyesi ile ortak bir çalışma başlattıklarını kaydeden Akın, projenin ihale sürecinin tamamlanarak uygulamaya geçtiğini ifade etti.

Başkan Çetin Akın: 'Biz Turgutlu için varız, işimiz gücümüz Turgutlu'-.1.2.3

"Gençlerimize yeni bir spor alanı kazandırıyoruz"

Avşar Mahallesi'ndeki gençlerin spor yapabileceği modern bir alan oluşturmayı hedeflediklerini belirten Başkan Akın, "Projenin tamamlanmasına yaklaşık üç ay kaldı. Avşar Mahallemize yakışan bir tesisi gençlerimizin hizmetine sunacağız. Desteklerinden dolayı Manisa Büyükşehir Belediye Başkanımız Besim Dutlulu'ya, belediye personelimize ve süreci yakından takip eden Avşar Mahalle Muhtarımız Yunus Gürbüz'e teşekkür ediyorum" diye konuştu.

Kaynak: İHA