Birlik, beraberlik ve paylaşma kültürünü yaşatmayı amaçlayan belediye ekipleri, Muharrem ayının manevi atmosferini kentin dört bir yanına taşımak için il genelinde aşure dağıtım programları düzenliyor. Programın ilk durakları olan Soma ve Akhisar’da dev kazanlarda hazırlanan aşureler, dualar eşliğinde vatandaşlara ikram edildi.

Soma'daki programa sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri, mahalle muhtarları ve çok sayıda vatandaş katılım sağladı. Akhisar ilçesindeki etkinlikte ise Belediye Başkanı Ekrem Kayserili vatandaşlarla bir araya gelerek aşure dağıttı. Paylaşma ve dayanışma duygularının ön plana çıktığı etkinliklerde renkli görüntüler oluştu.

Açıklamada görüşlerine yer verilen Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, Muharrem ayının bereketini Manisa'nın tüm ilçelerine ulaştırmaktan mutluluk duyduklarını belirtti.
Aşurenin birlik ve beraberliğin en güzel simgelerinden biri olduğunu vurgulayan Dutlulu, şunları kaydetti:
"Aşure, farklı tatların bir araya gelerek eşsiz bir lezzet oluşturması gibi birlik ve beraberliğimizin en güzel simgelerinden biridir. Soma ve Akhisar'da sivil toplum kuruluşlarımız ve hemşehrilerimizle bu bereketi paylaşmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Aşure ikramlarımız önümüzdeki günlerde ilimizin farklı noktalarında da devam edecek."

Manisa Büyükşehir Belediyesinin aşure ikramlarının, belirlenen takvim doğrultusunda Turgutlu, Alaşehir, Salihli ve Manisa merkezdeki farklı noktalarda vatandaşlarla buluşmaya devam edeceği bildirildi.




