Düzenlenen etkinliklerde engelli bireylerin toplumsal yaşamdaki önemine değinilirken, farkındalık mesajları verildi. Dünya Engelliler Haftası çerçevesinde ilk program, Kula Yunus Emre Kent Meydanı’nda bulunan Atatürk Anıtı’na çelenk sunulmasıyla başladı.

Kula'da Dünya Engelliler Haftası Kutlamalarına Yoğun Ilgi! (2)

Engelsiz Yaşam Bakım Rehabilitasyon ve Aile Danışma Merkezi Müdürlüğü tarafından gerçekleştirilen törende saygı duruşunda bulunulup İstiklal Marşı okundu. Çelenk sunma töreninin ardından Selim Sabahat Palanduz Anadolu Lisesi Bando Takımı eşliğinde kortej yürüyüşü gerçekleştirildi.

Kula'da Dünya Engelliler Haftası Kutlamalarına Yoğun Ilgi! (3)

Kortej boyunca vatandaşlar da alkışlarla destek vererek etkinliğe yoğun ilgi gösterdi. Kortej yürüyüşünün sonrasında program Yunus Emre Kültür Merkezi’nde devam etti. Günün anlam ve önemini belirten konuşmayı Engelsiz Yaşam Bakım Rehabilitasyon ve Aile Danışma Merkezi Kuruluş Müdürü Mehmet Artaç yaptı.

Ferhat Şen'den öğrenci ve öğretmenlere 'İyi Tatiller' mesajı
Ferhat Şen'den öğrenci ve öğretmenlere 'İyi Tatiller' mesajı
İçeriği Görüntüle

Kula'da Dünya Engelliler Haftası Kutlamalarına Yoğun Ilgi! (4)

Artaç konuşmasında, engelli bireylerin toplumun ayrılmaz bir parçası olduğunu ifade ederek, onların sosyal yaşam içerisinde daha aktif rol alabilmeleri adına herkesin üzerine önemli sorumluluklar düştüğünü belirtti.

Kula'da Dünya Engelliler Haftası Kutlamalarına Yoğun Ilgi! (1)

Öte yandan pprograma Kula Kaymakamı Talha Altuntaş, Belediye Başkan Yardımcısı Mehmet Uçak, Aile ve Sosyal Politikalar Manisa İl Müdürü Kudret Gültaş, İlçe Jandarma Komutanı Üsteğmen Bayram Yüksel, siyasi parti temsilcileri, kamu kurum ve kuruluşlarının temsilcileri, daire amirleri ve çok sayıda vatandaş katılım gösterdi.

Kaynak: İHA