2025-2026 Spor Faaliyetleri Programı kapsamında Sivas'ta gerçekleştirilen İşitme Engelliler Futbol Süper Lig Play-Off müsabakaları, üç gün süren heyecan dolu karşılaşmaların ardından tamamlandı.

Başkan Balaban gençlerle bir araya geldi
Başkan Balaban gençlerle bir araya geldi
İçeriği Görüntüle

Muhsin Yazıcıoğlu Spor Kompleksi'nde oynanan organizasyonda Türkiye'nin farklı illerinden başarılı ekipler şampiyonluk mücadelesi verirken, Manisa İşitme Engelliler Spor Kulübü ortaya koyduğu başarılı performansla kürsüye çıkmayı başardı.

Turnuva sonunda İstanbul Sessizler Spor Kulübü şampiyonluğa ulaşırken, Adıyaman Belediye Spor Kulübü ikinci sırayı aldı. Manisa İşitme Engelliler Spor Kulübü ise organizasyonu üçüncü sırada tamamlayarak önemli bir başarı elde etti. Ankara İşitme Engelliler Spor Kulübü ise dördüncü oldu.

732853553 1365520438765063 7449729555530418916 N (1)

Manisa'ya gurur yaşattılar

Play-Off karşılaşmaları boyunca mücadeleci futbolu ve takım disipliniyle dikkat çeken Manisa temsilcisi, Türkiye üçüncülüğü derecesiyle organizasyondan madalya ve kupayla ayrıldı.

Turnuvanın ardından düzenlenen ödül töreninde dereceye giren takımlara kupa ve madalyaları takdim edildi. Törene Türkiye İşitme Engelliler Spor Federasyonu Başkanı Dursun Gözel'in yanı sıra federasyon yöneticileri ile Sivas'taki protokol üyeleri katıldı.

Ödül töreninde konuşan Federasyon Başkanı Dursun Gözel, organizasyona katılan tüm kulüpleri tebrik ederek, sporcuların ve antrenörlerin gösterdiği mücadeleden dolayı teşekkür etti.

Manisa İşitme Engelliler Spor Kulübü'nün elde ettiği Türkiye üçüncülüğü, hem kent sporu hem de işitme engelli sporcular adına önemli bir başarı olarak kayıtlara geçti.

Kaynak: İHA