Şehzadeler ilçesi Bayındırlık Mahallesi Mevlevihane yanı bölgesinde bir araya gelen Manisa protokolü ve öğrenciler, ellerine aldıkları çöp poşetleriyle orman yangınlarına sebep olabilecek cam, plastik ve kâğıt atıkları tek tek topladı. Kısa sürede çok sayıda atığın temizlendiği bölgede, çevre kirliliğinin oluşturduğu risk bir kez daha gözler önüne serildi.

Manisa protokolü ve öğrenciler yüzlerce kilo atık topladı-1-1

Kampanya kapsamında orman içi alanlar, yol kenarları, tarım arazileri ve yerleşim yerlerine yakın bölgelerde bulunan yanıcı maddelerin azaltılması hedeflenirken, yapılan temizlik çalışmalarıyla ormanların yangınlara karşı daha dirençli hale getirilmesi amaçlanıyor.

Manisa protokolü ve öğrenciler yüzlerce kilo atık topladı-1

Akhisar’da asfalt seferberliği: Ekipler sahada!
Akhisar’da asfalt seferberliği: Ekipler sahada!
İçeriği Görüntüle

Yetkililer, vatandaşlara doğaya çöp atılmaması ve yangına neden olabilecek atıkların görülmesi halinde toplanarak uygun şekilde bertaraf edilmesi çağrısında bulundu. Kampanyanın, çevre bilincinin güçlendirilmesi ve orman yangınlarının önlenmesine yönelik farkındalığın artırılmasına katkı sağlaması bekleniyor.

Manisa protokolü ve öğrenciler yüzlerce kilo atık topladı

Muhabir: Buse Nur Can